F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

کاش میفهمیدی

کـاش مـی فـهـمیـدی قـهـر میـکنم تـا دسـتـمو مـحـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـی بـمون...  

 

 

 نـه ایـنـکـه شـونـه بـالا بــنـدازی و آروم بـگـى هـر طور راحـتـى!! 

 

مثلا تولدم بود خیر سرم

سلام بروبچ چه خبرا؟؟؟ 
 
خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

گفتم کسی یادش نبود بم بگه خودم بگم

 

تولدم مبارک

 

میبینید چه قدر متواضهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

حال کنیدا برید فضا

میخوام

می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که: 

پدر تنها قهرمان بود. 

 

                            عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد. 

 

بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ... 

 

                     بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند. 

 

         تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. 

 

                     تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود. 

 

و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...!

غمگین دیدارم

ببین غمگین، ببین دلتنگ دیدارم... ببین خوابم نمی آید، بیدارم... نگفتم تا کنون، اما کنون بشنو: تورا بیش از همه کس دوست میدارم

ماه رمضان

ماه برکت زِ آسمان می آید صوت خوش قرآن و اذان می آید تبریک به مؤمنینِ عاشق پیشه تبریک،بهار رمضان می آید

ای کاش

کاش می دانستم چیست؟
 

آنچه از چشم تو 
 

تا عمق وجودم جاریست.

در این شب ها

در این شب ها چه خاموشم 

 

به یاد تو هم اغوشم 

 

بهم گفتی وفا داری  

 

چه شد کردی فراموشم

نشان عشق

ای که میپرسی نشان عشق چیست 

 

عشق چیزی جز ظهور مهر نیست  

 

عشق یعنی مهر بی چون و چرا  

عشق یعنی کوشش بی ادعا  

 

عشق یعنی مهر بی اما اگر 

 

عشق یعنی جان تپیدن بهر دوست 

 

عشق یعنی جان من قربان دوست

لبخند بزن

لبخند بزن  

 

بدون انتظار پاسخی از دنیا  

 

بدان روزی دنیا انقدر شرمنده میشود  

که به جای پاسخ لبخند  

 

با تمام ساز هایت میرقصد