F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

ادمای امروز

این روزها کسی به خودش زحمت نمی دهد یک نفر را کشف کند!زیبایی هایش را بیرون بکشد ... 

 

 

 

 تلخی هایش را صبر کند آدم های امروز دوستی های کنسروی می خواهند

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدیس جووووووون پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام....
قالبت خیلی قشنگه
منم اپ کردم حتما بیا ....

HRG سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ب.ظ http://thelife7.blogsky.com

سلام وبلاگت خیلی قشنگ شده
هم موضوع مطالبش و هم گرافیکش

ممنون از زحماتت

چاکریم

sara.p پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام می شه اگه دوست دارید لینکم کنید لطفا
ادرس وب:S2013P
اسم وب:chains of love
وبتم قشنگهههههههههههه

sara.p دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام
لینکم نکردی
حداقل به وبم بیا لطفا

لینک شدی گلم بازم به من سر بزن

joseph پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://thelife7.blogsky.com

دیگر بوی خــــــــاک به مشامم می رسد ...

وقتش رسیده که دستمان را به خــــــــاک سرد پسپاریم ...

به راستی چه آرامشی دارد این خاک سرد ...

میخواهم با خــــــــــاک خوب انتـــــــــهای قصه ام حرف بزنم ...

کنارش بخوابم و با او دل وا کنم

اوست که نجوایم را می شنود ...

میخواهم با خـــــــــاک خوب انتــــــــهای قصه ام آشتی کنم ...

باشد تا روزی که به رویم ریخت ...

سنگینی وجودش مرا نشکند ...

....................................

منتظر حضور گرمتون به وبلاگم هستم
:)

مهدی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام این دوستی های کنسروی و از کجا اوردی خیلی جمله جالبی بود
بسیار لذت بردم

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد