F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

تا که بودیم ...

تا که بودیم نبودیم کسی کشت ما را غم بی همنفسی تا که رفتیم همه یار شدند تا که خفتیم همه بیدار شدند قدر آن شیشه بدانید چو هست نه در آن وقت که افتاد و شکست

چشم به راه

روزها رفت و نیاورد کس از تو خبری  

نه پرستو نه کبوتر و نه پیغام بری  

 

به امیدی که رساند به من از توخبری  

چشم و دل دوخته ام بر لب هر رهگذری  

چه بگویم که پس از تو چه فراوان خوردم  

غم دلها، که نخوردی و از آن، بی خبری  

 

سر به زیرم نه از آنروی که افتاده شدم  

بل از آنروی که از ّرد تو جویم اثری 

   

مانده ام چشم براه تو در آغوش خزان  

تا مگر باد رساند به من از تو خبری  

 

در هراسم پس ازین فاصله، وصلی نبرم  

نبرم عاقبت از صبر و سکوتم ثمری  

 

با دلم عهد نبستم که ز یادت ببرم  

تو چنان باش که این نکته ز یادت نبری  

 

 

 

هه

وصیت کردم هرکی تو مراسم ختمم گفت:”خدابیامرزتش،راحت شد” با لبه ی سینیه حلوا بکوبن دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من

عملی نبودیم که شدیم

سلام بچه ها خوبید؟ 

 

دیروز رفتم دکتر . دکترم بهم گفت بایددستتو عمل کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

خودم که داشتم از تعجب شاخ در میاوردم 

 

دکترم بهم گفت اگه دستتو عمل نکنی انگشت دومیت فلج میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

الانم که این پستو دارم مینویسم دستم عمل شده و داره میسوزه 

 

ولی خوبیش اینه که شنبه رو پیچوندم

من بیچاره

سلام بچه ها خوبید؟ من که داغونم امروز که رفته بودیم اردو یه دختره ی ... بادوچرخه پیچید جلوم منم خوردم زمینو... له شدم الانم که دارم این پست مینویسم اش و لاشم وای چی کار کنم اگه دستم شکسته باشه که بدبخت میشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

روز مادر

ای که ترنم محبت را در دلم به وجود اوردی روزت مبارک

عذاب

میدونی عـــــــــــــــــذاب یعنی چی ؟؟؟

 

یعنی اون کسی که دوسش داری بشینه بغلت و  

 

درباره او کسی که دوسش داره حرف بزنه ...

  

 

 

 

 بچه ها نظرتون چیه محتوایه وبو شاد کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال

 

 

 

من شبیه کدوم یکی هستم

برو

برو نظامــــ ـــــــی.... 

برو دست از سـ ـــــرم بـــردار... 

لیلـــــ ـــــی و مجنــ ــــــون... 

شیـــــ ــــــرین و فرهــــ ـــــاد.. 

اصلا تقصیر تو بود که حالا ما به هم نمیرسـ ــــــیم!! 

برو... 

من نه شیرینم که فرهادم کــ ــــوه بکند... 

نه لیلی که مجنونش سر به بیابــ ــان گذارد... 

برو داستان لیلی بیـــــ مجنون بنویس... 

داستان شیرین بیــــــ فرهاد... 

برو... 

 

قصه های من به درد تو نمیـــــــــخورد!! 

 

 

انتظار

 
خدایا ! دلم به اندازه‌ى دل گنجشک‌ها
 
 
کوچیک شده ...
 
 

نبودنت بهترین بهانه است براى اشک ریختن ...

 

 

ولى کاش بودى تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد ؛

 

 

کاش بودى و دستهاى مهربانت مرهم همه دلتنگى‌ها و

 

 

 نبودن‌هایت میشد ...

 

 

کاش بودى تا سر به روى شانه‌هاى مهربانت میگذاشتم ،

 

 

و دردهایم را به گوش تو میرساندم ؛

 

 

بدون تو عاشقى برایم عذاب است ...

 

 

کاش میدانستى که چقدر دوستت دارم و بیش از عشق بر تو

 

 

 عاشقم .

 

 

میدانم که نمیدانى بدون تو دیگر بهانه اى نیست براى

 

 

 ادامه ى زندگى ، جز انتظار آمدنت ...