F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

هه

وصیت کردم هرکی تو مراسم ختمم گفت:”خدابیامرزتش،راحت شد” با لبه ی سینیه حلوا بکوبن دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من
نظرات 4 + ارسال نظر
m.f شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام فاطمه جون
خبرروازبچه هاشنیدم خیلی تعجب کردم
الان حالت بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی حداقل دیگه امتحان ندادی

حالم زیاد خوب نیست ولی اره امتحانو خوب پیچوندم اما عوضش با امتحان دینی باید بدمش

f.sh شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ


!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام
خیلی باحال بود
like

برمک جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ http://http:/www.evin-prisoners.blogfa.com

اولاقالب وبت محشره دوما دلم واست تنگ شده راستی دستت رو دوباره عمل کردی؟؟؟اصن زنده ای؟؟؟؟؟؟ ودر آخر منم با اسم زندانی های اوین بلینک و به وبم سر بزن

ممنون عزیزم .
اره زندم پین دستمو هم بدون بی هوشی در اورد . جونم در اومد
راستی برمک مهمونی افتاد واسه وقتی که مامانم اینا اومدن به شهنی هم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد