F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

کاش

 

کاش یکی پیدا بشه خواب گل و تعبیر کنه  

 

به کویرا اب بده تا اونارو سیر بکنه... 

 

کاش یکی پیدا بشه با ابرا صمیمی تر باشه... 

 

نذاره بارون واسه باریدنش دیر بکنه 

 

کاش یکی پیدا بشه اونقده مهربون باشه

  

که از ادمای بی ستاره تقدیر بکنه...

مناجات

 

اگه بغض کردی ولی دلیل گریه کردن پیدا 

 

 نکردی...

  

اگه دنبال یه جایی میگردی که داد بزنی 

 

بدون دل خدا برات تنگ شده 

 

میخواد *صداش* بزنی...

انسان ها

به سنگ ها گفتند لحظه ای انسان باشید. 

 

 سنگها گفتند : هنوز به قدر کفایت سخت نشده ایم 

 

grey قدرت تنهایی 

 

 

یعنی ما از سنگم سنگ تریم ؟ 

 

اشک خدا

کوچیک تر که بودم فکر می کردم بارون اشک خداست 


ولی مگه خدا هم گریه می کنه چرا باید دل خدا بگیره!!!!دوست داشتم زیر بارون قدم  

 

بزنم تا بوی خدا رو حس کنم 


اشک خدا را تو یه کاسه جمع کنم تا هر وقت دلم گرفت 


کمی بنوشم تا پاک و آسمانی شوم!آسمان که خاکستری می شد دل منم ابری می شد 


حس میکرم که آدما دل خدا رو شکستند و یا از یاد خدا غافل شدند 


همه می گفتند باران رحمت خداست ولی حس کودکانه من می گفت
 

خدا دلش گرفته و از دست آدم بدا داره گریه میکنه......حالا که یاد اون روزهای پاک  

 

وقشنگ میافتم بی اختیار ابرهای چشمام شروع 


به باریدن میکنه ...... 

 

 

کاشکی هنوزم بچه بودم و توی همون افکار کودکانه و زیبام میموندم 

 

خدا گواه است رسم بزرگ شدن این نیست

دل ساده ی من

 

در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم...


در "دلم" دلتنگی ام را...

 

در "سکوتم" حرف های نگفته ام را...


در "لبخندم" غصه هایم را...
دل من... 


چه خردساااااال است !!!


ساده می نگرد !


ساده می خندد !


ساده می پوشد !


دل من...


از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!


ساده می افتد !


ساده می شکند !


ساده می میرد !


ساااااااااااااا ­ااااااااده

اه زندگی

دوست دارم گریه کنم  

 

انقدر گریه کنم که دیگه نتونم بیدار شم  

 

و برم توی یه خواب ابدی  

  

دوستدارم از این زندگی لعنتی راحت شم  

 

همه نامردن خدا جون  

 

میشه منو بیاری پیش خودت و از دست این زندگی مزخرف راحتم کنی 

 

خدایا خیلی دوست دارم  

 

فقط تویی که منو میفهمی و مسخرم نمیکنی 

 

فقط تویی که بهم نمیخندی 

 

ازت متنفرم زندگی

این روزا

ایــن روزهـــا

همــه بــه مــن دلـتــنـــگــی هــدیــه مـی دهنــد

لطفـــا آتــش بــس اعــلام کــنید!

بــه خـــدا تمــــامـ شــد

دلـــــــــــم…!

ای خدا

دلتنگم...

 

اما دلتنگی امشب با شبای دیگه خیلی فرق میکنه.

 

                                                                         میترسم  ...

 

                                     ترس از دست دادن  ...

 

                                                        قلبم درد میکنه ...

 

                                                                                 آخ خدا...

 

                                                       خدا جونم تو کجااااااااایی ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بارون

مرکز عکس های متحرک عاشقانه و رمانتیک     

 

 

 

                 

عشق و بیزاری

یا تو زیباتر شدی یا چشام بارونیه

این قفس بازه ولی قلب من زندونیه


من پشیمون می‌کنم جاده رو از رفتنت

تو نباشی می‌پره عطرتم از پیرهنت

میخوام آروم شم تو نمیذاری

هر دو بی رحمن عشق و بیزاری
 
 
 
 
 

من و ...

 من و...

 

                   شب و...

 

                          تنهایی و...

 

                                     تاریکی و...

 

                                           یک شمع روشن...

 

                                                             خدایا!

 

                                                                   نکند بادی بیاید......

 

پناهم باش. عشقم باش. خدایم باش.

 

                                                     .خدایم باش...

سلام و احوال پرسی

سلام حالتون چطوره ؟ 

 

 نظرتون درباره ی قالب جدید چیه ؟  

 خیلی دلم واسه مدرسه تنگولیده فقط کاشکی بهمون انقدر تکلیف نمیدادن  

 

که حداقل یه ذره حال میکردیم