F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

اه زندگی

دوست دارم گریه کنم  

 

انقدر گریه کنم که دیگه نتونم بیدار شم  

 

و برم توی یه خواب ابدی  

  

دوستدارم از این زندگی لعنتی راحت شم  

 

همه نامردن خدا جون  

 

میشه منو بیاری پیش خودت و از دست این زندگی مزخرف راحتم کنی 

 

خدایا خیلی دوست دارم  

 

فقط تویی که منو میفهمی و مسخرم نمیکنی 

 

فقط تویی که بهم نمیخندی 

 

ازت متنفرم زندگی

نظرات 3 + ارسال نظر
ehsan abafat جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ http://eyebrine.ir

سلام من شما روبا نامF.M لینک کردم شما هم میتوانید مرا با نام اشک چشم و یا گمنام لینک کنید


ممنون

باشه

HRG جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ http://thelife7.blogsky.com

salam man ba esme F.M linket kardam ... mano ba esme نارنجی link kon

atena جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام عشقم خوفی اومدم بت بسرم نگی این دختره آتنا چه قدر بیمعرفته راستی لینکیدمت گلم

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد