F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

کاش

 

کاش یکی پیدا بشه خواب گل و تعبیر کنه  

 

به کویرا اب بده تا اونارو سیر بکنه... 

 

کاش یکی پیدا بشه با ابرا صمیمی تر باشه... 

 

نذاره بارون واسه باریدنش دیر بکنه 

 

کاش یکی پیدا بشه اونقده مهربون باشه

  

که از ادمای بی ستاره تقدیر بکنه...

نظرات 5 + ارسال نظر
یه عاشق جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ

میدونی چیه فاطمه جون من تو رو دوست دارم چند بارم به طور غیر مستقیم بهت گفتم ولی تو بهم محل سگم ندادی .
میدونی چیه اصا خوب نیس ادم با کسایی که عاشقشن اینطور رفتار کنه

به جا نمیارم

HRG جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ http://thelife7.blogsky.com

خلی خشنگ بود ...

ممنون

maryam جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://meslsang.blogfa.com

ببین ملیحی من یکی رو دوست ش دارم که حتی حاضرم جونمم براش بدم و هیچ علاقه ای نسبت به پور بخت ندارم اگه مبینی اون سوالو ازت پرسیدم فقط به خاطر سارا ست که داره اذیت میشه من می خواستم ببینم دلیل این که پوربخت به سارا این قدر بی احترامی می کنه چیه ؟ چون واقعا سارا تو عذابه واینکه ملیحی این جور وصله ها به من نمیچسبه اگه باور نمی کنی می تونی از میترا بپرسی

مگه من بهت چیزی گفتم اصا من تا امروز نمیدونستم تو دقیقا کی هستی که بعد از پرنیان پرسیدم میتونی هم از خودش بپرسی
در ضمن به نظر من سارا اصا ادم نیس و هر جوری که کیمیا با هاش رفتار میکنه لایق اونه اگه میخوای بدونی چرا این حرفارو میزنم تو مدرسه بهم بگو بت بگم چون اینجا نمیشه
راستی به اون سارا جونت بگو خیلی بچه هستش اون که به خودش اجازه میده هر ضری در مورد کیمیا بزنه لیاقتش کمتر از ایناس بعدشم کیمیا بی احترامی میکنه یا اون (قابل توجه : من رو دوستام رگ غیرت دارم)
نمیدونم خودتو میزدی به ندونستن یا کلا نمیدونی
حتما هم عمم به کیمیا گفته نفله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kimdi دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ

به ملیح جون!مر۲۹+۱ عزیزم آدم یه دوست مثه تو داشته باشه انگار کل دنیا رو داره

قربانت عشقم

Teef Amf سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ http://teef.blogfa.com

Webeto Doos Daraaaaaaam

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد