F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

اشک خدا

کوچیک تر که بودم فکر می کردم بارون اشک خداست 


ولی مگه خدا هم گریه می کنه چرا باید دل خدا بگیره!!!!دوست داشتم زیر بارون قدم  

 

بزنم تا بوی خدا رو حس کنم 


اشک خدا را تو یه کاسه جمع کنم تا هر وقت دلم گرفت 


کمی بنوشم تا پاک و آسمانی شوم!آسمان که خاکستری می شد دل منم ابری می شد 


حس میکرم که آدما دل خدا رو شکستند و یا از یاد خدا غافل شدند 


همه می گفتند باران رحمت خداست ولی حس کودکانه من می گفت
 

خدا دلش گرفته و از دست آدم بدا داره گریه میکنه......حالا که یاد اون روزهای پاک  

 

وقشنگ میافتم بی اختیار ابرهای چشمام شروع 


به باریدن میکنه ...... 

 

 

کاشکی هنوزم بچه بودم و توی همون افکار کودکانه و زیبام میموندم 

 

خدا گواه است رسم بزرگ شدن این نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
Teef Amf دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ http://teef.blogfa.com

Link Shodi Azizam

تو هم لینک شدی

HRG سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ق.ظ http://thelife7.blogsky.com

آدم نمیتونه بچه بمونه اما میتونه با افکار بچگونه بمونه .... امیدوارم تمام لحظه های عمرت پر از شادی های بچگانه باشه ...

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد