F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

مناجات

 

اگه بغض کردی ولی دلیل گریه کردن پیدا 

 

 نکردی...

  

اگه دنبال یه جایی میگردی که داد بزنی 

 

بدون دل خدا برات تنگ شده 

 

میخواد *صداش* بزنی...

نظرات 15 + ارسال نظر
maryam جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ http://meslsang.blogfa.com

اگه برات نظرخصوصی گذاشتم یادم نمیاد بگو برات چی گذاشته بودم ؟
لینکت کردم با نام فاطمه جون

تو مدرسه بت میگم

مهدیس جووووووووووون جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام اپ کردم منتظرم راستی قالبت رو دوست دارم وب خوبی داری
بدو که منتظرماااااااااااا

باشه

مطیعی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

تو یه ادم نامرد و بی شعور و نفهم هستی

من نمیدونم تو چه مشکلی با من داری
فقط ازت یه سوال دارم:
اخه من بدیی درحق تو کردم؟
نمیدونم از من چی دیدی که این جوری از من نفرت داری
این بار اولت نبود که به من توهین کردی یادت باشه
در ضمن اگه مشکلی با من داری میتونی تو یه مدرسه بهم بگی

مطیعی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

هه هه وقتمو هدر کنم بیام با تو حرف بزنم؟؟؟

هر جور میلته

مطیعی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

اشغال

دیگه داری از حد خودت میگزری مواظب باش اون روی سگم بالا نیاد

مطیعی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

مثلا بالا بیاد میخوای چه گهی بخوری

واست متاسفم مطیعی (اگه جرات داری تو مدرسه این حرفارو بهم بزن تا ببین چی کارت میکنم . البته اگه با دعوای امروز ازم نمیترسی )
در ضمن گه غذای تو هست نه من

مطیعی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

وای وای ترسیدم

شک دارم تو مطیعی هستی یا نه وگرنه اگه مطمئن بشم کی هستی بدون بد ضایع میشی

hala... سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

hoy hoy bebin in yaru balaee dom dar ovorde heh che khande dar gomsho baba fek kardi che pokhi hasti boro boro in ja ro be gand nazan

خیلی ممنون از طرفداریت عزیزم

hala... چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

khash azizam ghabeli nadasht

از بچه های دومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مطیعی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

مگه چشات کوره اسممو نوشتم اون وقت تو میگی شک دارم کی هستی؟

باشه پس خودت خاصی شنبه حالیت میکنم

مطیعی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

نگو تو رو خدا میترسم

مشکلت با من چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مطیعی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

کلا با هیکلت مشکل دارم اصلا باهات حال نمیکنم مشکلیه ؟

مشکل تویی احمق دیگه هم دهنتو ببند که حوصله تو و امثال تو رو ندارم

hala... چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

ay dobare in gusale umad gomsho dg baba fek kardi ki hasti boro aziz aval bebin ki adam hesabet mikone bad bia zer mer bezan chendesh are malih az bache haye dovomam

من نمیدونم این دختر رو چی کار کردم که انقد از من بدش میاد

hala... چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

ay chendesham shod bikhil baba ahamiat nadare ish rasti bebakhshid ke esmamo nemigam

هر جور راحتی ولی اگه میگفتی بهتر بود

kimia چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

oh fati che khabare in ja in yaru hala kie?

نمیدونم خودش که میگه دومه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد