F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

من بیچاره

سلام بچه ها خوبید؟ من که داغونم امروز که رفته بودیم اردو یه دختره ی ... بادوچرخه پیچید جلوم منم خوردم زمینو... له شدم الانم که دارم این پست مینویسم اش و لاشم وای چی کار کنم اگه دستم شکسته باشه که بدبخت میشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

خدا نکنه راستی قالبت زیاد جالب نیست

باشه عوضش میکنم

مهدی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام آخی بیچاره
چرا نمی ری دکتر؟
نگفتی چه بلایی سر اون اومد

اون که هیچیش نشد فقط من له شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد