F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

عملی نبودیم که شدیم

سلام بچه ها خوبید؟ 

 

دیروز رفتم دکتر . دکترم بهم گفت بایددستتو عمل کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

خودم که داشتم از تعجب شاخ در میاوردم 

 

دکترم بهم گفت اگه دستتو عمل نکنی انگشت دومیت فلج میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

الانم که این پستو دارم مینویسم دستم عمل شده و داره میسوزه 

 

ولی خوبیش اینه که شنبه رو پیچوندم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ http://mahsaforghani.blogfa.com

دیدم نظر نداری گفتم بگم درسا تو خوب بخون

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد