F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

F.M

سلام به وب من خوش اومدید .امیدوارم از وبم خوشتون بیاد و همینطور نظر یادتون نره

عکس

 

 

 

سلام خوبید؟؟ 

 

به نظرتون من شبیه کدوم از اینام ؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
روحی مبحوس در قلب تو دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

خب معلومه دیگه شبیه هونی که از همه بداخلاق تر و اخموتره هه هه هاها

مرسی از نظر لطفت

روحی مبحوس در قلب تو دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

خواش میکنم عزیز دلم قابلی نداشت اگه خواستی بازم از این نظرا میدم

وااااااااای نه تو رو خدا

Adrina jo0o0o0o0o0on سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ http://delll-shekasteh.blogfa.com

salammmmm malihi jo0o0o0o0o0onam

khoofi???????????????????????

هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی روزگار

samin چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.lovestilllives.blogfa.com

ردیف اول سومی از سمت راس

بابا لطف دارین

z.z چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

to shabihe ooni ke zaboonesh biroone 1 lahze fekr kardam akse khodete

من اونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sh.sh جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

اونی که از همه خوشحال تره

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد